Ondersteuning NLVegan Fair

Op zaterdag 7 september 2024 vindt de NLVegan Fair plaats in de Laurenskerk in Rotterdam. Het evenement wordt georganiseerd door de Nederlandse Vereniging voor Veganisme (NVV). Bezoekers kunnen er proeven van de nieuwste vegan producten en diverse lezingen volgen.

Het organiseren van zo een evenement kost een hoop geld. Deze kleine crowdfunding is om de kosten te dekken van apparatuur voor het evenement, zoals huur van microfoons, koptelefoons en andere apparatuur. Help je mee om de NLVegan Fair 2024 mogelijk te maken?

Warning: foreach() argument must be of type array|object, false given in /customers/1/9/f/c80uy82d8/webroots/sites/stichtingvegan.nl/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 5
€ 87,50 / € 2.000,00
Ander bedrag:
Totaal: € -
De door jou verzonden gegevens behandelen we met uiterste zorg. Alle gegevens worden via een beveiligde verbinding verzonden.
Dit project wordt technisch ondersteund door:
Stichting Vegan is niet verantwoordelijk voor het evenement van deze projectpagina. Alle inhoud en organisatie zijn geheel de verantwoordelijkheid van de organisator. Eventuele vragen of opmerkingen over het evenement dienen rechtstreeks aan de organisator te worden gericht.

Stichting Vegan houdt 10% van het gedoneerde bedrag in om kosten bank e.d. te dekken.