Vegan Diner bij Djoj

Vegan Diner in Djoj

Iedere woensdagavond wordt er vegan gekookt in Centrum Djoj Rotterdam. Je betaalt €10,- cash bij de bar. Daarvoor krijg je een vers bereid voorgerecht en hoofdgerecht. Je bent welkom vanaf 18.00 en de maaltijd wordt geserveerd tot 20.00. Aanmelden is niet verplicht maar wel heel erg fijn. Meld je zo lang mogelijk van tevoren aan via info@stichtingvegan.nl en geef svp door met hoeveel personen je komt dineren.

Iedere week is er een ander menu, maar... sommige gerechte zijn populair onder onze gasten, die zullen we zo nu en dan terug laten komen. We gebruiken zoveel mogelijk verse ingrediënten. Er is één lange tafel waar een groep zit die het altijd leuk als je erbij komt zitten. Er zijn ook meer dan voldoende aparte tafels, voor als je liever alleen wil zitten. De maaltijd is volledig vegan, bereid door een vegan maar uiteraard niet alleen voor vegans. Iedereen is welkom.

Heb je een keertje een speciale wens of haast bijvoorbeeld in verband met een cursus die je in Djoj volgt? Laat het ons weten, we houden zoveel mogelijk rekening met je!

De maaltijden vinden iedere woensdag plaats, behalve in maart (in verband met vakantie). Ook zullen er geen maaltijden plaats vinden in de weken waarop Centrum Djoj gesloten is.

Waar: Antony Duyklaan 7, 3051 HA Rotterdam
Wat: Vegan Diner
Hoeveel kost het: €10,- per persoon
Wanneer: Iedere woensdag van 18.00 tot 20.00 muv maart en de dagen waarop Djoj gesloten is